Monday, May 23, 2011

aku tak faham la epik ko dill

Buat kawan-kawan yang mengalami kesulitan dalam memahami epik ciptaan aku, aku pohon kemaafan. Bukan semua penulisan aku boleh diratah mentah. Sememangnya ada sedikit maksud tersirat dalam penulisan itu. Pelbagai perspektif boleh digarap hasil pembacaan kamu semua. Tidak ada salahnya. 

Manakala, kawan-kawan yang tidak faham intipati cerita, kamu baca dan anggap ia sebagai karya picisan aku ya. Maaf sekali lagi. Bukan aku yang menulis. Jiwa aku.

Mentah.

10 comments

May 23, 2011 at 8:09 PM

baca tanpa menilai... nampak yang tersurat tak semestinya nampak yang tersirat...

May 23, 2011 at 8:10 PM

haha, setuju
bukan semua entri kita kat blog adalah direct mesej
kdg2, perlu guna kata hati kita
monolog dalaman itu satu kepuasan
jujur dan tidak tipu
klu ada readers yg faham dan hadam, itu bonus

May 23, 2011 at 8:55 PM

ehem....hehehe....dari hati tu lah yg paling jujurkan...pe2 pun mina sokong cik dill....smile....

May 23, 2011 at 9:12 PM

tulis aje..lantak org nk cakap ap
ya? :D

May 23, 2011 at 9:22 PM

wahhh,.ni mst bnyk karya best ni siap ade epik bagai,.hik3,..CN kdg2 mmg JIWAKU yg mnulis,.jmpot la snggah,.hehe,.entry smlm mmg jiwa yg taip,huhu,.

Anonymous
May 23, 2011 at 9:26 PM

aku cadangkan sebelum mula ko kena bg tau... then mula2 bg sinopsis cerita br masuk part 1... sesuai untuk citer bersambung dan supaya idea ko fokus

May 23, 2011 at 9:30 PM

Epik gilgamesh??

May 24, 2011 at 12:36 AM

membaca, mengerti, mengkaji kekadang memang payah... he he he...tapi ok apa tu.... steady la cik dill

May 24, 2011 at 1:20 AM

dah baca, epik dan faham, harap karya kamu seperti ini akan wujud lagi.


maaf jarang singgah. -khrlhsym-

May 24, 2011 at 11:35 AM

yg penting penulisan jujus dan ikhlas...
pasti akan ade kelebihannye...^^

Post a Comment