Tuesday, May 24, 2011

persepsi manusia

dill
bz ke
dill bila nak bernikah?

awak jual mahal sangat.

memilih sangat pun.

lepas mjlis fuad ni, lama le kita rehat buat majlis, betul ke kak long?

duh. Why everybody is so damn anxious about my marriage life? do not give me the typical answer, "It is because they care, dill." It sounds so pathetic.

ini isu basi.

11 comments

May 24, 2011 at 9:11 PM

memang period yg rasa nak meludah org
haha

May 24, 2011 at 9:24 PM

sbar je la dill ek....

May 24, 2011 at 9:46 PM

sabarlah nak. it's not the end of the world!! :-)

May 24, 2011 at 10:00 PM

sabo cik dill...sabo :)

May 24, 2011 at 10:01 PM

Soalan itu boleh listkan dalam perkara sensitif untuk diajukan pada Miss Dill. So harus hati-hati.. Huu~

May 24, 2011 at 10:31 PM

cik ezy xleh dgr soklan b'kenaan kawen2 ni..
rase nk bakar je org tu!
hahakk

sabo ek dill..

May 24, 2011 at 11:10 PM

opssss... soalan sensitif...

May 25, 2011 at 2:32 AM

basi tapi masih relevan.. tahan je la

May 25, 2011 at 10:22 AM

hehe..tahan je la awak...

May 25, 2011 at 12:57 PM

xde soklan lain ke kan....sbr k, belom tb lg, mane tau dpt2 dato terus, haa tercengang org2 yg selalu bertanya2...hi3

May 29, 2011 at 9:19 AM

tepis tepis! sal nak kene bersedia balik kg majlis adik ni..tebalkan telinga..kuatkan smgt..dilla pun sama k..~

Post a Comment