Monday, May 16, 2011

ini dill.

5 tarikh penting
tarikh lahir aku, famili, sanak saudara dan kawan-kawan
tarikh dateline kerja
tarikh cuti
tarikh nostalgia bulan mei
tarikh sekolah bermula :)

5 perkara yang dibuat semalam
ajar kawan Microsoft Powerpoint
makan malam dengan kawan
beli barang di Jusco AU2
tulis belog
tengok tv

5 perkara buat aku gembira
balik kampung, jumpa famili
siapkan kerja tepat pada waktunya
jumpa kawan-kawan
tangkap gambar-gambar cantik
makan!

5 sebab buat entri ini
aku dipaksa oleh dean!
sebab dean ni model kegemaran aku
saja nak buat diri aku terkenal, kot ade yang nak buat menantu =)
nak tunjukkan aku ni rajin. haha!
nak buli kawan-kawan blogger pasni

5 orang kacak/cantik yang aku mahu buli

selamat menjawab soalan. hoyeh!

6 comments

May 16, 2011 at 7:17 PM

bebyk time kasih buat cik Dilla da luangkan byk masa utk saya..sgt hargai! moga urusan kamu dipermudahkan Allah di kemudian hari..amiin~

May 16, 2011 at 7:22 PM

ooo...mau buli saye ye...hi3.. AU2?? kite ni ntah2 prnah jmpa tp x kenal kan...hi3

May 16, 2011 at 7:22 PM

@sal_ijou
ameen. tolong doakan saye jadi kaye eh! banyak duit,bleh g jenjalan same. ahaks!

May 16, 2011 at 7:24 PM

@Ct Aja
eh. aja duk kat sini ke?

May 16, 2011 at 9:33 PM

adeh...
saje je kan nak kenekan dean...^^

May 16, 2011 at 10:07 PM

@Shamsuddin Amin
hehe. dean, i leb u!

Post a Comment