Tuesday, May 17, 2011

saki baki apa yang aku rasa

Mengapa aku perlu terasa dengan segala yang berlaku? Motif? Memang telah move on. Tetapi ada beberapa perkara yang menghalangku untuk terus bergerak. Terdapat berjuta perhentian. Kamu tidak benarkan aku membuat andaian tentang diri kamu. Tetapi kamu sendiri membuat andaian tentang diri aku. 

Akan kukotakan janjiku. Selewat-lewatnya hujung tahun ini aku akan berjumpa kamu. Bila aku berjanji, aku tepati.

p/s: ini entri emosi kucar-kacir. sila abaikan =)

14 comments

May 17, 2011 at 7:58 PM

banyakkan bersabar ye. RT pun same nan dill skarang ni. emosi xstabil sangat. :(

May 17, 2011 at 8:12 PM

@RaraTan
tu lah. sedang cube kuatkan hati

May 17, 2011 at 9:09 PM

knpe ni yunk?
sabar ok..

May 17, 2011 at 9:15 PM

@Cik Ezy
agak kucar kacir emosi ni. :)

May 17, 2011 at 9:54 PM

harap janji itu ditepati. kerana sesetengah janji amat sukar ditepati =.="

May 17, 2011 at 10:05 PM

@KHRLHSYM
insyaallah :)

May 17, 2011 at 11:54 PM

kkdng bila mood kucar kacir,kte perlu bersendirian n tersa mau terbng jauh dr semua..

cekalkn hati dill :)

May 17, 2011 at 11:55 PM

bulan mengambangkah?

May 18, 2011 at 1:38 AM

kalau dah berjanji harus dan wajib di tepai... ingat tu ya cik dill ... jika tidak kelak akan binasa diri woo.... hati hati dan sabar atas segalanya... moga bejaya atas segalanya....

May 21, 2011 at 10:21 PM

@Nasriq
kuang asam kamu ni. ahah!

May 21, 2011 at 10:21 PM

@Nonie
time kasih nonie :)

May 21, 2011 at 10:21 PM

@Mr iz
time kasih ijat :)

May 23, 2011 at 9:06 PM

nak jumpa mina ye....hehehe...



gurau je cik dill...

mina pun tgh emosi kucar kacir...bilau semua ada....

May 23, 2011 at 9:19 PM

@KUREKURE COMEL
sedih kan mina. masih terasa sampai sekarang

Post a Comment