Saturday, May 28, 2011

sesungguhnya sibuk sokmo

Tidak sempat tulis entri dalam beberapa hari ini. Perlu mengendalikan majlis besar anjuran sekolah. Kebetulan majlis itu diadakan dalam minggu peperiksaan. Memang sedikit haru biru. Undang penat lelah. Hari Khamis, kertas ujian Bahasa Inggeris. Dua tiga hari sebelum itu aku sudah risau dengan prestasi budak-budak tu. Tetapi, mereka selamba sahaja masuk ke kelas dan ambil periksa. Bajet dah penuh ilmu di dada. Rupa-rupanya, ada yang tidak sempat siapkan semua soalan. Hampagas!

Sekarang ini cuma tinggal kertas ujian untuk satu kelas sahaja lagi untuk ditanda. Aku give up untuk hari ini. Mungkin akan dibawa pulang ke kampung. 

Tak sempat siapkan sebelum balik kampung akhirnya. Adeh.

22 comments

May 28, 2011 at 1:13 AM

biasa ;a tu cik dill hujung hujung nak cuti sekolah ni memang kebiasaan nya sibuk kan...he he he... camana pun steady je..he he he...mood balik kampung dah sampai tu...he he he

May 28, 2011 at 1:51 AM

chaiyok chaiyok!!!! :)

May 28, 2011 at 7:27 AM

selamat pulang ke kampung..

May 28, 2011 at 11:54 AM

fuhhh mmg sibuk..
2la kdg2 ckgu lg risau dr student..
student rilex je nk exam..
hhihikk

May 28, 2011 at 2:34 PM

wah wah...
boleh jadi guru contoh ni... hehe

go go dill...^^

May 28, 2011 at 4:35 PM

biasalah ler tu... dah namanya kertas BI

T___T

May 28, 2011 at 4:41 PM

Nampak gayanya menanda kertas soalan di kampunglah gamaknya..

May 28, 2011 at 6:33 PM

masa sekolah rendah dulu, hampir semua kawan sy tak suka english..haha.

happy holidays dill! ^^

May 28, 2011 at 6:50 PM

@Mr iz
lepas sekolah ni pun sibuk gak. huhu

May 28, 2011 at 6:51 PM

@rj Etika
haha. thanks!

May 28, 2011 at 6:52 PM

@ïêmå å¢klê§
thanks :)

May 28, 2011 at 6:53 PM

@Cik Ezy
selalunye mmg mcm tu. bikin dunia haru biru. haha!

May 28, 2011 at 6:54 PM

@Shamsuddin Amin
tak de maknenye. hanye cube siapkan keje yang banyak. huhu

May 28, 2011 at 6:54 PM

@Aimi dan Pakcik Hashim
tu lah! guwa tertekan!

May 28, 2011 at 6:54 PM

@Bro Ery
iye! uwaaa!!

May 28, 2011 at 6:55 PM

@amir
haha! hampir semua sekolah mcm tu. adeh.

thanks yah!

May 28, 2011 at 9:09 PM

Baa~ CAK!!

Haa! Kurangkan blogging! Tanda cepat! Cepaatt!!! Haha

May 28, 2011 at 9:46 PM

budak-budak tuh cuma fikir nak cuti jer..kehadiran itu penting sebagai menunjukkan komitment.dill lak terima jer tugas yang perlu disiapkan..

May 29, 2011 at 9:15 AM

selamat bercuti sambil bekerja~ bertahan!

May 29, 2011 at 3:12 PM

@Azroy Kassim
kamu mari sini, tolong guwa! haha!

May 29, 2011 at 3:12 PM

@ghost writer
that is what we called life.

May 29, 2011 at 3:12 PM

@sal_ijou
time kasih cik sal!

Post a Comment