Saturday, May 7, 2011

tiga hari gila

Tiga hari berturut-turut aku balik lewat. Tidak punya cukup masa untuk merepek meraban di sini. Semalam cuma muatnaik gambar topeng. Buat kawan-kawan, aku tidak sampai hati hendak memakaikan anak muridku topeng babi okei. Aku buatkan topeng kuda. Babi warna merah jambu. Kamu perasan tak? Ni semua gara-gara Abang Zam. Cis! Haha!

Tiga hari ini aku sibuk dengan pelbagai benda. Peribadi dan kerja. Nasib baik otak tidak meletup. Kalau tak, Kebabom!!! Gila.

Terima kasih kepada bateri telefon bimbitku atas kesungguhannya bekerja selama dua tahun setengah. Akhirnya kamu menjadi gemok dan pergi meninggalkan aku sendiri. Aku beli bateri baru menggantikan kamu ya. 

Selepas ini akan mula terjah belog kawan-kawan. Maaf kawan, aku lewat. 

ciaO.

10 comments

May 7, 2011 at 10:14 PM

tak perasan lak ada topeng babi kat pic tu

May 7, 2011 at 10:25 PM

@Aimi dan Pakcik Hashim
bukan babi. kuda ma~

May 7, 2011 at 10:39 PM

hehe..xnmpk cm babi la...

akhirnya bersemadi jgk beteri tu yer..:)

May 7, 2011 at 10:42 PM

@Nonie
nonie je yg tak kate mcm babi kot. haha!

bateri dah tua mcm tuannye

May 7, 2011 at 10:50 PM

haha..
xpasan pulak ade topeng khinzir tu..

May 7, 2011 at 10:57 PM

@Cik Ezy
bagus la tak perasan. hihi

May 7, 2011 at 11:31 PM

maaf cik dill mina pun baru nak terjah ni....smile...

May 7, 2011 at 11:32 PM

@KUREKURE COMEL
same le kite mina :)

May 8, 2011 at 10:52 AM

hahaha
so, tak pakai kan la topeng kuda tu?

May 8, 2011 at 11:18 AM

@Anis Mohd
pakaikan jugak. haha!

Post a Comment