Wednesday, July 27, 2011

adik guwa abang ngah: Ikan Pari

Sebelum ini aku ada menulis ucapan Hari Lahir buat Abang Ngah kat belog. Alhamdulillah, Allah masih kurniakan dia kesihatan yang baik. Dalam entri itu juga ada aku tulis yang lukisan dia comel. Ya, trademark lukisan dia serius comel. Doodle bulat-bulat. Kat sini aku  letak gambar yang dia bertungkus-lumus warnakan selama dua minggu tanpa henti. Cuma gambar yang ini bukan dia pelukis asal. Dia cuma ikut kerangka utama gambar dan warnakannya semula dengan Photoshop. Cikgu Scarlet O'Hara, maaf ya. Tak dapat nak letak lukisan adik dill. Yang ni pun boleh kan? Persembahkan, Sentinel from The Transformers.

Sentinel (sebelum)

Sentinel (selepas)

Sumpah aku suka dengan hasil kerja dia. Abang Ngah, kakak comelmu ini berbangga dengan kamu ^_^

14 comments

July 27, 2011 at 5:55 PM

Wah!!! Sangat berbakat. Untunglah dapat adik macam tu. hee. Gurau. huhu. Apa-apa pun mmg terbaik!!!

July 27, 2011 at 6:12 PM

gua yang comel ni pon turut kagum ngan adik ngko... gila cantik...

p/s: best kan ade adik... gua ni bongsu takde adik utk gua buli...

July 27, 2011 at 6:42 PM

acik yg agak comel ini pon sangat bangga dengan hasil seni Abg Ngah itu.. well done!! :-)

July 27, 2011 at 6:49 PM

sgt cool!~

July 27, 2011 at 7:17 PM

wahhhh.
cool nyeee
:)

July 27, 2011 at 7:38 PM

ni dia lukis betuk ke ni? boleh bawak ke tengah ni... kalau simpan bakat tu, boleh la bawak ke tepi je...

July 27, 2011 at 10:17 PM

wah..hebatnya adik dill..
cantek lukisan die =)

July 27, 2011 at 10:58 PM

kagum giler!

July 27, 2011 at 11:10 PM

ok..
memang sangat cantik n sangat hebat...

July 27, 2011 at 11:17 PM

a'ah la, lawa macam print yg da bewarna...

July 27, 2011 at 11:30 PM

smart giler. kena cr bidang yg sesuai ni

July 28, 2011 at 2:04 AM

lawa2..bukan senang nak buat tu
transformer pulak..hehe tahniah adik dill

July 28, 2011 at 2:47 AM

kena ceburi bidang yang bersangkutan dengan cara dia ni... ada tu bakat nya.... macam bak kata tk la...setuju tu...he he he

July 31, 2011 at 9:13 AM

Bakat yang harus terus dipupuk.Bukan semua orang ada bakat dan kesungguhan nak menyiapkan satu2 lukisan hingga 2 minggu.

Post a Comment