Sunday, July 17, 2011

lima kosong kosong

Nasib baik soalannya tidak banyak. Jadi boleh aku menjawab dengan senang-lenang. Haha!

Soalan pertama daripada si Tukang Karut. Bukan setakat satu. Tetapi tiga ditanya.

1. Andai kata ditakdirkan berjodohan dengan shah rukh khan dan bruno mars, siapa yang akan dipilih?
- Ehem. disebabkan aku tidak berapa fanatik dengan hindustan, maka aku pilih bruno mars. boleh dia cipta lagu jiwang-jiwang kemudian dinyanyikan untuk aku. masyuk ah!

2. Kalau jumpa ular dan buaya, mana yang akan dibunuh dulu...
- Oh man! sangat scary situasi ini. aku bunuh buaya dulu kot. tapi mampu ke? buaya lagi besar dari aku ni ha. apa-apa pun kill! kill! die! die!

3. Dill...aku lapar...Tak ada makan makan ke kat sini?
- Halamak. kat sini tak de lah. Aku belanja kamu makan bulan November ni ya? kat kenduri kahwin kamu. Ahaks

Soalan kedua daripada Abang Stalker

1. nk tny ni..lahir thn bpe? :D x tny umur, tny tahun je..lalalla~
- Oh. Soalan Abang menjurus kepada umur Dill. Maka secara automatiknya soalan Abang terbatal. Haha!

Soalan terakhir daripada ABU. Soalan dia sangat comel :)

1. makan kegemaran?
- aku suka makan Nasi berlaukkan ayam. Tidak kisahlah masak macam mana pun. Hehe ^^ ABU nak belanja Dill ke? jom! jom!

2. tempat2 yng ingin dilawati?
- diizinkan Allah s.w.t, dengan kewangan mencukupi, Dill nak melawat kota Venice. Mahu naik gondola dengan si dia tersayang. Eceh~ |gatal|

Ada sesiapa mahu tanya lagi? Tidak ada? Wokeh! Setel~

25 comments

July 17, 2011 at 7:16 PM

Suka soalan Abang Stalker. haha. :)

July 17, 2011 at 7:23 PM

dill...itu apa?

July 17, 2011 at 8:00 PM

yup... dill tu apa? begedill ke?

July 17, 2011 at 8:44 PM

nama penuh dill~

July 17, 2011 at 9:52 PM

haah...nak tanya jugak, apa maksud dill? hehe

July 17, 2011 at 9:53 PM

saya pun nak tanya jugak,
"Dill, bila nak belanja saya makan?" eheheheh, gurau saja ;)

July 17, 2011 at 10:35 PM

ni gua nak tanyer...

gua dah sebelah kaki dalam gondola, Dill nak naik ke tak ngan gua nii??? cepat2 ade tempat duduk ekstra belakang driver...

July 17, 2011 at 10:57 PM

nak tuju lagu... boleh?

July 17, 2011 at 11:07 PM

eh,knp soalan abg dipadam?hahaha...sila la jwb :P


pssst*thanks yup.abg da betul kn. ;)

July 17, 2011 at 11:08 PM

haha...bru pasan,da dijawab kt atas ye.ala...mn adil.jwb le..abg x tny umur.tny tahun je pun ;D

July 17, 2011 at 11:23 PM

nak tanya :

spek power berapa.?


AHAHAHHAHAHAHAhA

July 17, 2011 at 11:30 PM

waa congratz kak
da 500 ya
sya x tau lak bpe
nk cek la cmni.hehe
kak,lecturer saya kate gondola kt venice 2 busuk.hehe

July 17, 2011 at 11:41 PM

awak tau x saya sapa???hahaha..soalan gak kan??

July 17, 2011 at 11:46 PM

wah ade tukang karut ker..hi3

July 18, 2011 at 2:12 AM

nak tanya jugak:

siapa yang bunuh Alice?

July 18, 2011 at 12:36 PM

kaler ape yg dill minat? haha, dill suke main masak2 tak? kih3

July 18, 2011 at 12:58 PM

Wah... TK nk buat majlis ker.. x ckp ape2 pun

July 18, 2011 at 1:15 PM

kenapa tidak mahu di kongsikan?


luka itu....

July 18, 2011 at 1:46 PM

sempat lagi nak tanya tak?
buku doctor in the house tuh best kannn? :D

July 18, 2011 at 3:06 PM

klo nak rquest no tepon bole.


;P

July 18, 2011 at 3:41 PM

dah ad ke yang tersayang 2..
ecehhh cehh

July 18, 2011 at 4:58 PM

gondola bersama tersayang,,,wah..tangkap gamabr k?>

July 18, 2011 at 8:47 PM

blh jak abu blnja makan..hahaha
kalau nak ke Venice tu tak dapat la abu nak blanja pulak hahaha

July 18, 2011 at 8:48 PM

suka entry ni..hahahaha

July 18, 2011 at 9:41 PM

nak tanya..nak tanya..bila nak dtg lawat uma sewa baru saye? ;p

Post a Comment