Tuesday, July 12, 2011

hari lahir tirah

Makan buah mata kucing sambil tengok drama Ana Lulu. Sejak siang tadi asyik terfikir mahu tulis apa hari ini. Malangnya tiada idea. Mungkin kerna perut berkeroncong minta diisi. Apa-apa pun mari bercerita tentang gelagat kanak-kanak di sekolah.

2 Jaya.

Mengajar conjunction hari ini. Ketika berhenti seketika untuk memberi peluang kanak-kanak ini menyalin nota dan contoh ayat, tiba-tiba ada suara berbunyi.

Teacher, hari ini birthday Athirah!

Oh yeke? Dah nyanyi kat dia?

Belum.

Okei. Kita nyanyi sama-sama. One. Two. Three.

Happy Birthday to you.
Happy Birthday to you.
Happy Birthday to Athirah,
Happy Birthday to you.

Dia tersipu malu.

25 comments

July 12, 2011 at 10:15 PM

otak beku yea?

July 12, 2011 at 10:22 PM

kehkehkeh..
bestnye..
nk jgk ade nyanyi lagu tu utk saye..
tp tunggu bln 9 la..
haha

July 12, 2011 at 11:52 PM

nanti befday saya, Dill nyanyikan boleh??? heheheh... (^_^)V

July 13, 2011 at 12:32 AM

hadiah takder teacher?

July 13, 2011 at 2:09 AM

cikgu yang prihatin.

esok bila dill punya besday,pasti lebih gempak dowang buat untuk dill.

July 13, 2011 at 4:32 AM

cikgu dill..hoho

conjunction mmg best..abg masih igt!

July 13, 2011 at 1:12 PM

rasa sedih sebb dulu masa sekolah rendah takde miss dill jadi cikgu..huu

July 13, 2011 at 2:15 PM

sportingnyer cikgu

July 13, 2011 at 2:41 PM

cikgu, b'day sy nti nak nyanyi gak yek...hi3

July 13, 2011 at 5:46 PM

nanti tolong bagi tau athirah..
teacher iema wish hepy besday..
haha perasan teacher...

July 13, 2011 at 5:47 PM

how sweet. teringat masa sekolah dulu bila ada somebdy yg smbt birthday, mesti kami nyanyikn ramai2 dgn cikgu yg ada masa tu skli ^^

July 13, 2011 at 6:59 PM

@Nasriq
hampeh kamu!

July 13, 2011 at 7:00 PM

@Cik Ezy
jom masuk kelas saye ^^

July 13, 2011 at 7:00 PM

@Miz Novexx
haha! boleh2 :)

July 13, 2011 at 7:00 PM

@Kapten Atok
err. last minute info. tak de hadiah. ehe

July 13, 2011 at 7:02 PM

@ghost writer
haha! budak2 tu tak tahu bile besday saye~

July 13, 2011 at 7:02 PM

@Abang Zam
hehe. cayalah abang!

July 13, 2011 at 7:02 PM

@mykhalis
haha! khalis akan pikir berkali2 kalau nak jadi anak murid saye. saye garang

July 13, 2011 at 7:03 PM

@khaifaiz
kadang2 kene sporting~

July 13, 2011 at 7:05 PM

@Ct Aja
hehe. bleh2 :)

July 13, 2011 at 7:06 PM

@ïêmå å¢klê§
eceh. wokeh. nnt saye kasitau die

July 13, 2011 at 7:06 PM

@amna
mcm tu jugak la yang berlaku semalam :)

July 13, 2011 at 9:56 PM

oh teacher yg baik.. good job done..:P

July 13, 2011 at 9:59 PM

Pasti meriah kelas ni.. :)

July 13, 2011 at 11:29 PM

Ticer ni suwitla! Mtk tandetangan pelissss~

Post a Comment