Sunday, July 31, 2011

Ramadhan Kareem

Salam Ramadhan Al-Mubarak 
buat
Famili, Saudara-mara, Sahabat-sahabat, Kawan-kawan dan semua yang mengenali Dill, 
tidak kira di mana jua anda berada, anda sentiasa berada di hati Dill.

Ramadhan bulan berkat,
untuk kita menggandakan ibadat,
moga mendapat rahmat
buat bekalan akhirat.

Sayang kamu.

18 comments

July 31, 2011 at 8:27 PM

jom2...
g solat tarawih miss ^_^

July 31, 2011 at 8:31 PM

selamat berpuasa kak dill
teringat dulu kita sama2 buka puasa kt skola.hehe

July 31, 2011 at 8:38 PM

selamat berpuasa! semoga Ramadhan kali ni lebih baik dr sebelumnya :)

July 31, 2011 at 11:10 PM

bulan muhasabah dan tarbiah...

July 31, 2011 at 11:14 PM

puasa kasi penuh2 ye taun neh dill

hehe

July 31, 2011 at 11:23 PM

tapi aku macam mudah tertarik ke bazaar ....keh3

July 31, 2011 at 11:23 PM

kira aku termasuk dalam kategori sahabat-sahabat lar kan..so disambut salam ramadhan itu dengan hati terbuka luas.

untuk kamu juga.

July 31, 2011 at 11:25 PM

amin...:)

July 31, 2011 at 11:33 PM

selamat berpuasa...

July 31, 2011 at 11:53 PM

:)

August 1, 2011 at 12:05 AM

Salam Ramadan & Selamat Berpuasa..^^

jom tingkatkan amalan smpena bulan ini...

August 1, 2011 at 12:09 AM

aik...dah posa ek esok..??;p

August 1, 2011 at 12:15 AM

Selamat Berpuasa..

August 1, 2011 at 12:35 AM

alamak aku dah terlekat kat hati cik dill la...siap sayang lagi ni... bahaya ni kena pakai helmet ni takut lesung cili giling hinggap kat kepala aku je ni....he he he he... selamat juga pada cik dill ye jangan lupa merebut peluang keemasan ramadhan yang tiba ni... selamat menjalankan ibadah ye cik dill... he he he he

August 1, 2011 at 1:00 AM

selamat berpuasa cikgu dill

August 1, 2011 at 2:29 AM

selamat menjalani ibadah puasa dill!!! ;)

August 1, 2011 at 7:26 AM

selamat berpuasa yer mek..puasa tu biar cukup tau

August 1, 2011 at 7:38 AM

Selamat berpuasa dill. Banyakkan ibadah ye. uhu. :)

Post a Comment