Saturday, July 30, 2011

kenangan penangan ekspress rakyat

Alhamdulillah, selamat sampai ke rumah kira-kira jam 10.30 malam. Semalam aku tulis tren delay dan dan dijangka tiba di KL Sentral jam 6.30 petang. Oh, bukan itu yang berlaku. Setengah jam selepas itu baru ada bunyi pengumuman tentang ketibaan tren tersebut. Aku rasa pihak pengurusan sudah cuak pabila tren tidak kunjung tiba. Manusia makin ramai buat muka fedap.

Pukul 7.05 petang baru tren bergerak meninggalkan KL Sentral. Aku telah membatu di sana sejak pukul 2 petang rasa bersyukur kerna walau telah menunggu selama lima jam, tren masih meneruskan perjalanan tanpa masalah.

Alhamdulillah.

18 comments

July 30, 2011 at 10:12 AM

alhamdulillah slamat sampai...

July 30, 2011 at 10:20 AM

wua... selamat ramdhan ya, dill

July 30, 2011 at 10:22 AM

cuti sambut puasa ke ni?

July 30, 2011 at 10:29 AM

@Ct Aja
Alhamdulillah :)

July 30, 2011 at 10:29 AM

@Siti Mashitah Saidin
Salam Ramadhan, Siti :)

July 30, 2011 at 10:30 AM

@Tukang Karut
a'ah. sekolah saye cuti 1 ramadhan ni. maka, balik rumah lah saye :)

July 30, 2011 at 10:31 AM

syukur, semoga semua berjalan lancar... dan bergumbiralah dgn tersayang di kampung sana... mesti meriah sambutan puasa kan...

p/s: i dah folooo :)

July 30, 2011 at 10:56 AM

alhamdulillah..
terima kasih atas entry ni cik sha. sangat penyabar awak ni, kalau amna tak tau la apa tindakan kalau menunggu sampi 5jam ;')

July 30, 2011 at 11:07 AM

@mamaNoriz sini..
alhamdulillah. terima kasih mamanoriz :)

July 30, 2011 at 11:07 AM

@amna
terima kasih. err..cik sha tu sape ye amna?

July 30, 2011 at 12:09 PM

Skolah Cik Dill cuti 1 ramadhan!!..betapa jeleznya diriku ini~ sob*

July 30, 2011 at 1:08 PM

best nya die dah sampai umah...
Alhamdulillah selamat sampai..

July 30, 2011 at 2:33 PM

lamanya tunggu... tapi yg penting selamat sampai

July 30, 2011 at 3:03 PM

selamat menyambut ramadhan bersama keluarga

July 30, 2011 at 5:52 PM

alhamdullilah sampai gak :)

July 30, 2011 at 7:21 PM

nak balik sambut ramadhan kat umah ke?
bestnya...salam ramadhan dill

July 30, 2011 at 7:44 PM

alhamdulillah sampai jugak. hihi

July 30, 2011 at 10:49 PM

biar lambat asal selamat...he he he

Post a Comment