Friday, July 1, 2011

Juara Imam Muda 2011

Tahniah Imam Hassan.



p/s: lepas ini boleh belanja dill sepuluh keping waffle ^^

17 comments

July 1, 2011 at 11:30 PM

tahniah imam hassan... :)


dill.. 10 keping je ke? sikit sangat tu.. hehhe!!~


^^

July 1, 2011 at 11:57 PM

tolong belanja aku sekali ye...

July 2, 2011 at 12:04 AM

Wah!! Tgk dari segi rupa memang layak pun jadi imam. Untung siapa dapat suami macam ni eh. btw, tq for the info. :)

July 2, 2011 at 12:48 AM

beliau sangat comel... hepi sebab dia menang~~

July 2, 2011 at 1:24 AM

mungkin juga kerana dia suka bersedekah dengan senyuman dia kot... he he he he...tengok dia ... senyum je selalu...

July 2, 2011 at 3:39 AM

ada impak tersendiri hasil dari akademi nih...

July 2, 2011 at 9:16 AM

tahniah kat imam muda hassan,,,
muka die manis..
hihi.....

July 2, 2011 at 11:06 AM

dah agak.. imam Hassan menang..:P

July 2, 2011 at 6:51 PM

adik Khalis suka betul..sebab hensem..ishh

July 2, 2011 at 8:43 PM

mke lembut je..nmpk sgt terserlah keimanan dia tu. :)tahniah2.dil,minx 10kpg tu jgn lpe sekpg bg abg ok. ;)

July 2, 2011 at 9:05 PM

my feveret (:

July 2, 2011 at 9:57 PM

semoga beliau jujur selamanya.

July 3, 2011 at 6:25 AM

kawan-kawan,

dia pernah berniaga waffle kat cafe asrama dill dulu. tu sbb mintak waffle~

hihi.

July 3, 2011 at 7:39 AM

Idop baek2 dill!! Sibok itu haros.. Huhuhuh~~~ =)

July 3, 2011 at 2:18 PM

eh, bukan ambo kah yg menang.?

hehehehe

July 3, 2011 at 10:14 PM

sy suke..sy suke!.. =)

July 3, 2011 at 10:39 PM

murah senyuman dia ni =)

Post a Comment