Wednesday, July 27, 2011

wordless wednesday #5

15 comments

July 27, 2011 at 8:34 AM

kura kura buta ke?

July 27, 2011 at 8:37 AM

tersesat kah???

July 27, 2011 at 8:43 AM

eh, wonderpet ke tu?
hihihi

July 27, 2011 at 8:48 AM

alahai comel, bagi kat kucing gua kompem abis terbalik mende ni hehee

July 27, 2011 at 10:13 AM

macam da tua da tu..hehehe

July 27, 2011 at 10:14 AM

miss dill punya kura2 ke ni??

July 27, 2011 at 11:48 AM

kure-kure...!!!

ttbe teringt kt mina..huhu

July 27, 2011 at 12:09 PM

memang susah nak tafsir ni..miss dill bela kura kura ke?

July 27, 2011 at 1:17 PM

nape warna kelabu? hehe

July 27, 2011 at 2:44 PM

saya tak reti nak bezakan kura2 ngan penyu kalau yang kecik.... ni kura2 ke??

July 27, 2011 at 4:24 PM

kura-kura ke lelabi ni ??
kura2 adik cik amna dah 2 2 ekoq mati pasal kena makan dgn ikan mak dalam kolam :(

July 27, 2011 at 4:45 PM

tu kekura sesat ke apa

July 27, 2011 at 7:09 PM

dah dok atas kayu..kite terus bako je..bbq kekure ;p

July 27, 2011 at 7:36 PM

hai!!!cf dtg..xla..td gi blog suhaili sariff dia tls link awk dill amin..url cf plak dilamin.dila tu cf..amin tu nama suami..haha..kan sama tu

July 27, 2011 at 11:18 PM

Sangkut ke 2 Dill..

Post a Comment