Monday, July 18, 2011

lima kosong kosong kali satu

Oh. Aku ingatkan sudah tiada soalan lagi. Rupanya masih ada. Okei. Mari kita lihat soala-soalan kawan-kawan.

Bigdaddyz, Tukang Karut, Siti Mashitah Saidin dan Zarazueyin bertanyakan soalan yang lebih kurang sama.

1. dill...itu apa?
2. yup...dill tu apa? begedill ke?
3. nama penuh dill~
4. haah...nak tanya jugak, apa maksud dill? hehe

-Aku rumuskan jawapannya. Dill adalah sebahagian daripada nama penuh aku. Ia bukan begedill ye, Tukang Karut. Aku tahu kamu tengah lapar masa tanya soalan ini. Hampeh! Apa nama penuh aku? Tidak boleh ditaip di sini. Bukan bajet hebat tetapi tidak mahu jadi glemer. Haha! Rujuk SINI.

Soalan seterusnya daripada Miz Novexx.

1. Dill, bila nak belanja saya makan?
- Boleh je hendak belanja Senior makan. Dill belanja choki-choki mau? Dua choki-choki cukup kot? Ahaks!

Orlando Ahmad bertanyakan soalan ini. Malu I..

1. gua dah sebelah kaki dalam gondola, Dill nak naik ke tak ngan gua nii??? cepat2 ade tempat duduk ekstra belakang driver...
- Tanak duduk kat belakang driver. Mahu duduk di sebelah kamu boleh? |kenyit-kenyit mata kat kamu|

Abang Stalker masih bersemangat waja bertanyakan soalannya sebelum ini.

1. haha...bru pasan, dah dijawab kt atas ye. ala...mn adil. jwb le..abg x tny umur. tny tahun je pun ;D
- tett!! soalan seterusnya~

Muhammad Hanif ingin tahu tentang

1. Spek power berapa.?
- oh! tinggi melangit. jika ditambah kedua-duanya mencecah 1000. kagum tak? Ahaks!

Orang baru kat belog Dill, iniialahaku teringin juga bertanya;

1. awak tau x saya sapa??? hahaha..soalan gak kan??
- kalau tidak silap aku, kamu ni mekanik kat hujung kampung tu kan?

Sahabat penuh misteri, ghost writer juga bertanyakan soalan misteri

1. siapa yang bunuh Alice?
- bergantung kepada Alice yang mana satu. kalau si Alice anak kepada Pak Liku yang duduk belakang rumah si Kandi saudara kepada si Mangki, Dill rasa dia keracunan makanan.

Rara comel pun nak tanya ye?

1. kaler ape yg dill minat? haha, dill suke main masak2 tak? kih3
- Dill suka warna yang sejuk-sejuk. Macam biru, hijau, ungu. Dill lebih suka makan dari main masak-masak. lagi masyuk oh~

Soalan ini dari RepublicAku

1. kenapa tidak mahu dikongsikan? luka itu...
- luka yang mana RepublicAku? kalau luka keluh kesah, sudah banyak Dill tulis dalam entri dahulu kala. Kalau luka sebab jatuh basikal, Dill belum terasa mahu tulis di sini lagi. Barangkali esok lusa baru mahu tulis~

Soalan dari adik Fathiah Hamim comel~

1. buku doctor in the house tuh best kannn? :D
- Dill belum habis baca lagi. tetapi setakat ini jalan penceritaannya memang masyuk. Fathiah pun baca? 

Ini budak Fyqa mahu tahu nombor telefon.
- sila hantar email pada Dill, no telefon Fyqa dan Dill akan misscall ^^

Budak Iema pun hendak tanya soalan gempaQ

1. dah ad ke yang tersayang 2..
- belum jumpa lagi. borang permohonan masih dibuka. kepada pemohon, sila sertakan karangan tentang diri sendiri dan gambar berukuran pasport ye.

Panjangnye entri. Lantakkan~

11 comments

July 18, 2011 at 5:46 PM

mekanik ujung kmpung????kg kau katner???hehehe...

July 18, 2011 at 5:53 PM

suka soalan ghost writer. hahah. :)

July 18, 2011 at 5:53 PM

alamak... choki choki pon boleh la miss dill,feveret tu... kehkehkeh

July 18, 2011 at 6:26 PM

kali ni aku komen dalam keadaan kenyang... hohoho...

July 18, 2011 at 6:44 PM

sesi soal jawab yek? saya nak soal jugak-nanti.. hehe! :-)

July 18, 2011 at 6:51 PM

soklan gua tak berjawab :(

July 18, 2011 at 7:04 PM

begedil? hehe

July 18, 2011 at 7:10 PM

cikgu sekolah mana?

July 18, 2011 at 7:32 PM

haha.. sedapnya bergedill. lama tak makan (nenek sedara suka buat..)

July 18, 2011 at 8:59 PM

seronok abu..gigih baca semua tau..

blh tak tanya soalan lagi tak?

antara sihir Avada Kedavra dan Expecto Patronum..mana yang dill paling suka? hahahaha soalan mengarut..abaikan jika nak..:P

July 18, 2011 at 10:21 PM

Wow so many questions..

Sy nk tnye juger ni..

Dill ade lesen kapal terbang?

Hekkk.. =D

Post a Comment