Sunday, July 10, 2011

ironi KL

Hari ini aku keluar juga ke kawasan Kuala Lumpur. Perlu menyelesaikan pelbagai hal. Terima kasih kepada Cik Keropi kerana sudi ikut sekali. Hehe. Aku terfikir juga ingin keluar pada hari Jumaat lepas tetapi kawanku melarang keras. Risau apa-apa terjadi dan aku bersetuju dengan alasan yang diberikan. Alhamdulillah, bersyukur kerna tidak keluar pada hari Jumaat dan Sabtu. Jika aku keluar juga rasanya aku akan hilang dalam ramai.

Tidak begitu ramai manusia di sekitar Pasar Seni, Masjid Jamek, Jalan Masjid India dan Sogo hari ini. Mungkin masih ramai yang ragu-ragu dengan tahap keselamatan di Pusat Bandaraya pada hari ini. Walau bagaimanapun, aku sempat makan tengahari di Ani Sup Utara. Cik Keropi memang berpengetahuan luas dalam bidang pemilihan kedai makan ni. Hendak harapkan aku, entahlah.

Apa-apa pun, ada dua keping gambar aku ingin kongsi dengan kawan-kawan semua.


sila fokus pada tulisan di papan tanda kuning itu. kalau kamu nampak lah

sunyi.

25 comments

July 10, 2011 at 11:09 PM

gua tadi lepak KL juga... baru sampai rumah ni

July 11, 2011 at 12:06 AM

memang sunyi... boleh guling menari hindustan atas jalan lagi...

July 11, 2011 at 12:11 AM

eh, gua first!!!

July 11, 2011 at 12:25 AM

semua dah letih kot tu yang kl sunyi... semua balik kampung ...he he he

July 11, 2011 at 12:50 AM

menyesal x turun kl ronda2
jarang sunyi kl

July 11, 2011 at 9:23 AM

xsabar nak shoping kt kl tengah megasale ni..
hihi..

July 11, 2011 at 12:20 PM

terbatas pergerakkan.

July 11, 2011 at 2:02 PM

gmbr 1st tu kat mana2 sentiasa ada..bkn x reti baca..cuma diorng malas nak amik pusing..haihhh

July 11, 2011 at 2:16 PM

KL sunyi..huhu..mmg susah nak caye

July 11, 2011 at 2:37 PM

hehehe..motor besar kan.main jer parking ikot rase..hehehe...

July 11, 2011 at 2:54 PM

wah lenggang jer..macam dalam citer 'im a legend'

ramai yang mau tau citer dari tv perdana..sedang citer sebenarnya sudah pun ok.

July 11, 2011 at 6:10 PM

@JONY AL BUAYAK
yeke~ saye g kl kejap je

July 11, 2011 at 6:10 PM

@Nasriq
teringin nak tgk kamu guling2 kat situ

July 11, 2011 at 6:11 PM

@ORLANDO AHMAD AL BUAYAK
haha! syok lak die

July 11, 2011 at 6:11 PM

@Mr iz
hehe. rehat kat umah~

July 11, 2011 at 6:11 PM

@Kapten Atok
mmg tak bape ramai orang, kapten~

July 11, 2011 at 6:12 PM

@ïêmå å¢klê§
wah! iema, blanje dill~

July 11, 2011 at 6:12 PM

@mykhalis
err..hehe

July 11, 2011 at 6:12 PM

@KAMIHIDUP
dah tak ramai orang, ok je kalau jenjalan

July 11, 2011 at 6:13 PM

@Khairul Antasha
kat Pertama Complex. dekat2 Sogo

July 11, 2011 at 6:13 PM

@Nurul Jannah
ramai orang memilih utk duduk kat umah~

July 11, 2011 at 6:13 PM

@apik pehe
tu la pasal. ingat macho la kot

July 11, 2011 at 6:13 PM

@ghost writer
yeap ^^

July 12, 2011 at 3:37 PM

KL sunyi sblm bersih! Yeah!

Post a Comment