Tuesday, March 8, 2011

12:39 am

Kenapa aku masih menulis lagi ni? Esok hendak bangun pagi. Aku lapar la. Memang tak elok makan malam-malam buta ni. Sekarang ini aku sedang menanak nasi. Lepas ini mahu makan. Mungkin akan gemuk selepas ini.

Setelah dipanggil papan beberapa kali. Aduh. 

Papan pun papan la. Asalkan boleh bergerak cergas dan laju. (jangan jatuh dalam longkang sudah!)

15 comments

March 8, 2011 at 12:47 AM

amboi...berselera sgt2 kan cik dill akhir2 ni...hehehe..



mina kena pgl galah....lg sedih...huhuhu

March 8, 2011 at 12:52 AM

aik. tak tido lagi mina? tadi lunch lambat. maka secare automatiknya dinner pun lambat.

galah? siannye. galah & papan. sian kite kan.

March 8, 2011 at 1:02 AM

ish2...tido2...
mkn pastu exercise dlu =)

March 8, 2011 at 1:05 AM

dah lapar makan je..he he he....aku dulu kena panggil mat pet lg giler....he he he tp sekarang tak lagi dah bertambah bulat...he he he he

March 8, 2011 at 3:02 AM

papan pun ada kegunaannya :P

March 8, 2011 at 6:46 AM

@Izzuddin: selepas makan. saye terus tdo. bersenam dalam mimpi. haha!

@Mr Iz: mmg makan je. tu sbb masak nasi. kuang3x

@KHRLHSYM: ye. btol kate anda itu. ahaks

March 8, 2011 at 4:37 PM

papan cantik ape

March 8, 2011 at 4:48 PM

huh! makan malam? x elok tp klu dh lapar sgt xpe.. mcm sy kdg2 time2 mlm perut lapar lebih.. hehe

March 8, 2011 at 5:00 PM

@hamzah: papan yang cantik ye. bukan saye. hehe

@Nick: mmg tak elok. tapi saye lapa. hehe

March 8, 2011 at 5:32 PM

Kenapa tak cakap masak nasi malam2 buta...boleh sy tumpang 2 kaki. Nanti sy bawak sardin 2 tin dengan sayur kacang panjang...masak sekali ehhh.

March 8, 2011 at 6:33 PM

@jomsantaisekejap: alah, rugi je kan. nanti kite piknik sesame. yeah!

March 8, 2011 at 7:47 PM

papan pon berat pe?hihihi

March 8, 2011 at 8:04 PM

papan pn papan la...
jnji bahgia ^^

March 8, 2011 at 8:05 PM

ye betul. papan hitam, rumah papan dan sebagainya. ahaks

March 8, 2011 at 8:06 PM

@Jannatul Firdaus: yeap yeap :)

Post a Comment