Friday, March 25, 2011

ah sudah! komputer ribaku buat hal

Skrin komputer ribaku sudah mula bergegar teruk. Paparan amat menyedihkan. Aku rasa gegaran kat skrin ni merupakan salah satu sebab kenapa aku sakit kepala teruk sebelum ini. Masalahnya, sekarang pun ia buat aku sakit kepala juga. 

Nak baiki bukannya murah. Perlu duit. Aku tengah berjimat cermat ni. Allah. Dugaan kehidupan. Lepas satu, satu. Aku harap sangat adikku cepat sikit beli cakera keras (hardisk) supaya aku boleh buat back up. Banyak sentimental value walaupun usianya belum sampai dua tahun. Aku tahu, komputer riba ni boleh dikatakan masih baru kan? Aku tak tahu la kenapa dia buat hal. Aku banyak kerja woo.

Tolong bertahan hingga hujung tahun ni. Aku akan hantar kamu ke rumah sakit bila cuti sekolah akhir tahun tiba. Tolong. Tolong.

8 comments

March 25, 2011 at 6:24 PM

bagi CPR..insyaallah..
acer ke? memang selalu spoil

March 25, 2011 at 6:29 PM

sempat ke?hehe.. belilah dengan skim ansuran..

March 25, 2011 at 6:30 PM

ade jatuh ke laptop tu??

selamat bertahan yer wahai komputer riba cik dill~~~~~

March 25, 2011 at 6:45 PM

@abg zam: compaQ. uwaa~

@khalis: duit tu..dlm mode berjimat cermat ni

@nonie: tak pnah jatuh. mungkin terhentak kot sblm ni. :(

March 25, 2011 at 7:46 PM

sabar je ye...kene puji lappy tu hari2..bru dia x wat hal..hehhe..

March 25, 2011 at 7:54 PM

tolong doakan. saye akan cube puji die hari2! yah!

March 25, 2011 at 11:28 PM

cian dekat cik dill....laptop mina pun sama....dah nazak....
tu berebut dgn mat pkai laptop dia...hehehe...


kalau ada rezeki lbh blh baiki skrin....

March 25, 2011 at 11:36 PM

mina bleh kongsi ngan mat. saye nak kongsi ngan sape? isk isk isk

Post a Comment