Thursday, March 24, 2011

Harley Davidson tu!

Fuh! Kena cepat-cepat taip. Masih ada kerja menunggu di sebelah ni ha. Siang tadi menunaikan segala tanggungjawab yang ada di KLCC. Sempat snap gambar kat bawah ni.

amacam?
Dalam kedai ni ada macam-macam aksesori untuk motosikal besar Harley Davidson tu. Aku tengok dari luar aje. Segan pula hendak masuk. Ye lah, poket bukannya tebal mana pun. :)


Aku ada juga beli sebuah buku. Tidak sempat hendak tangkap gambarnya. Lain kali ya. ciaO!

8 comments

March 24, 2011 at 11:21 PM

ambi cik dill...sempat lg tu...hihihi...

March 24, 2011 at 11:28 PM

selit selagi boleh menyelit. ahaks

March 24, 2011 at 11:34 PM

aktif gak miss dill blogging skang
tak sempat sgt nk blogging dan jenguk member2 blogger
rindu zaman intern, byk masa free,haha

March 24, 2011 at 11:46 PM

tulis blog mase free je. kalau sibuk. usah harap le. hehe

March 24, 2011 at 11:52 PM

ala masuk je...dia tak halau nye... tengok tengok je... mana tau ada tshirt lawa...he he he.... buku apa tu cik...sibuk je aku ni ... he he he

March 24, 2011 at 11:58 PM

ha'ah kan :) nanti lenkali saye tgk ^^

nanti saye buat satu entri pasal buku :)

March 25, 2011 at 2:43 PM

miss dill brminat jugak pasal motor ek?

March 25, 2011 at 4:16 PM

tak de la amir. saye suke logo tu jep :)

Post a Comment