Friday, March 25, 2011

rest in peace Elizabeth Taylor

Semalam terdengar berita tentang pemergian bintang lagenda terkenal Elizabeth Taylor. Dia mengalami masalah jantung.

kredit untuk pacik Google

Aku suka dia. Serius. Pada aku, dia sangat cantik dan berbakat. Pendapat orang lain aku tak tahu la. Setiap orang lain perspektif kan. Aku tidak mengikuti tentang dia sangat. Cuma aku aware yang dia kawan baik mendiang Michael Jackson.

Aku tidak hafal filem lakonannya.
Aku tidak ada koleksi gambar-gambarnya.
Aku tidak ingat karektor yang dibawanya.

Yang aku tahu, kecantikannya pernah menggegar bumi Hollywood satu ketika dahulu.

who is Elizabeth Taylor?

7 comments

March 25, 2011 at 7:15 PM

macamana dia bole meninggal?
kemalangan ke?

March 25, 2011 at 7:42 PM

sakit jantung

March 25, 2011 at 10:07 PM

huops seyes die memang cantek...

March 25, 2011 at 10:17 PM

khalis baru je intai filem di cleopatra..hehe..masa die tengah bergetah..baca surat khabar baru tau mati..aduii

March 25, 2011 at 11:19 PM

@azi: yah! mmg cun melecun!

@khalis: cun kan? terkejut gak dengar die dah tak de

March 25, 2011 at 11:25 PM

lor...baru tau ni....mina pun suke dgn lakonan dia.....

March 25, 2011 at 11:36 PM

die cantik kan mina :)

Post a Comment