Sunday, March 6, 2011

mata bulat,muka comel, manis macam gula-gula

Sejak kebelakangan ini trend orang zaman sekarang tangkap gambar, bulatkan mata, aksi kiut-miut dan jari tunjuk peace. Aku tengok semuanya nampak comel. Kagum wo! Semalam cuba buat aksi yang sama dengan kawan baik aku. Bila tengok semula gambar aku, tak comel pun. Kawan baik aku tu sah-sah la comel sebab dia memang dah comel. Kawan aku tu siap tulis caption kat bawah gambar kami: 

nape kite x nmpk comel dill????

wahahaah!

Darling, aku seorang je tak comel, okay. Kamu tu comel amat. Kalau tidak percaya, cuba tanya kawan-kawan di sekeliling kamu. Aku malas nak muatnaik gambar tu kat sini. Lawak je rupanya nanti. 

Kamu semua memang masyuk la. Boleh tangkap gambar dengan pose macam tu dan nampak comel! Aku ulang, comel! Kagum-kagum~

19 comments

March 6, 2011 at 12:45 PM

iye lah tu.
ntah superb COMEL.
saje jeh tak nak upload kannnn ;)

March 6, 2011 at 12:48 PM

kihkihkih....mina pun suka amik pic mcm2 angle...tp bila tgk balik..

alamak...hodohnye...kihkihkih...



cik dill comel la....

March 6, 2011 at 12:50 PM

hahaha..nasib baik cakap aksi kiut miut, mata bulat dan muka comel, bukan aksi terlarang macam dalam lagu tu...
Apa-apa pun, bloggers dah semakin kreatif dan akan mencuba pelbagai cara untuk menarik dan memeriahkan dunia blogging...tak gitu cik Dill?

March 6, 2011 at 12:51 PM

@zaty: oh cik zaty. tidak comel sama sekali.

@mina: comot ye. sile betulkan ejaan anda. haha!

March 6, 2011 at 12:57 PM

@jomsantaisekejap: btol3x. imaginasi pencetus kreativiti :)

March 6, 2011 at 1:43 PM

nk tengok gmbr miss dill tuu :)msti comel punya !

March 6, 2011 at 1:45 PM

@anym: oh anym, mase tu sangat comot. dah le jenis tak bermekap. nanti anym pensan tgk gamba. :)

March 6, 2011 at 2:05 PM

ouh . takkan pengsan punya . kalau pengsan pon , sebab comel lahh :)

March 6, 2011 at 2:08 PM

haha! tak de maknenye. sangat tidak comel. dijamin 100%

March 6, 2011 at 4:55 PM

hahha..Khalis sangat tak pandai mengambil gambar comel..asyik nampak macho je..tak tahan arr..hehe..gurau2 je

March 6, 2011 at 5:04 PM

macho? bangga bakal anak khalis. hihi

March 6, 2011 at 5:27 PM

nape x letak gambar msti awk pun comel ni... hehhee

March 6, 2011 at 5:35 PM

oh nick. tidak comel sama skali. percayalah!

March 6, 2011 at 6:43 PM

malulah tu....malulah tu....hehehe....
ciptaan allah semuanya cantik dan come molek belaka....so kamu pun come molek

March 6, 2011 at 6:51 PM

time kasih farhan. terharu :)

March 6, 2011 at 8:45 PM

sume org comel temasuk awk..
=)

March 6, 2011 at 8:58 PM

time kasih cik ezy. terharu lagi skali :)

March 7, 2011 at 12:36 AM

selalu orang yg comel ni... mesti kata dia tak comel.... comel ape...he he he... mcm aku tak la comel.... tapi hensem je kot...he he he he... uppsss urat tengkok aku seliuh...he he he he

March 7, 2011 at 6:43 AM

saye tidak comel. bile tgk balik gamba tu, terase mahu terguling2 sblm pengsan. ahaks

Post a Comment