Wednesday, March 2, 2011

biru! biru! biru!

rumah biru wooo

Semalam latihan rumah sukan. Aku tengok budak-budak berlatih je. Tidak ramai pun yang hadir. Mungkin keadaan cuaca yang tak mengizinkan menyebabkan mereka ambil keputusan untuk sambung tidur lewat petang. Di sini tidak hujan. Mungkin di kawasan lain sudah hujan lebat macam mahu banjir.


 lagak jurulatih kebangsaan. cewah~


haha! padan muka tak de geng! - mungkin itu la apa yang budak ni jeritkan pada kawannya


Padang sekolah dikongsi bersama dengan dua sekolah lain. Jadi aktiviti agak terbatas. Kebetulan ada pemilihan pasukan bola sepak pula petang tu. Jadi lebih ramai tertumpu kepada sukan bola sepak. Latihan rumah sukan sudah seperti melukut di tepi gantang. Hehe. Sukannya lambat lagi. Cuma ada merentas desa bulan April ini. Jia you, rumah Biru!

8 comments

March 2, 2011 at 4:58 PM

ala..x payah belatih pn blh..heee...

March 2, 2011 at 5:03 PM

budak2 excited. kite layankan aje. huhu


Miss Dill^^

March 2, 2011 at 5:15 PM

wahhh..rumah biru....mina sokong..
chaiyok2..hehehe

March 2, 2011 at 5:22 PM

yeah! terbaek!

March 2, 2011 at 9:40 PM

dolu amir rumah biru gak.. hidup PAHLAWAN! hehe

March 2, 2011 at 10:24 PM

yay amir! sokong umah biru tau!

March 3, 2011 at 1:22 AM

eh rumah biru samala ... tapi rumah aku memng warna biru...he he ...kasi sokong juga la....he he he he....

March 3, 2011 at 6:44 AM

terbaek la Mr Iz! nanti bawak pom pom biru tau!

Post a Comment