Monday, March 14, 2011

Kejohanan All England 2011

Hati bangga. Berbunga riang apabila Datuk Lee Chong Wei membenam musuh tradisinya, Lin Dan dengan mata  21-17, 21-17 dan menjuarai Kejohanan All England. 

Tahniah Datuk. Kemenangan Datuk menceriakan suasana hari Isnin. Moga kemenangan ini menepis aura Monday Blues

Tahniah sekali lagi!


Tidak dilupakan, beregu utama negara yang telah berusaha sedaya upaya dan telah berjaya mendapat tempat kedua. Tidak mengapa. Kalian telah mengharumkan nama Malaysia di pentas dunia. Tahniah! Tahniah!


Klik sini untuk maklumat dalam Bahasa Inggeris.

8 comments

March 14, 2011 at 8:58 AM

Entry pembuka hari isnin kita sama...
ada keserasian kat situ...ahaksss.
anyway, puas hati tgk datuk menang selepas frust beregu kita kalah...
tahniah datuk

March 14, 2011 at 9:07 AM

hehe. serasi isnin bak kate orang. :)
memang best kan?
mata rabak tak tido lewat? ahaks

March 14, 2011 at 9:18 AM

hahahaha...bukan setakar rabak, silap2 orang ingat sy ni orang jepun sebab mata sepet ...emmm orang jeoun sekarang pun dah tak mata sepet dah...

March 14, 2011 at 9:23 AM

diorang buat pembedahan nak besarkan mata kan?

dah comel. makin comel.

March 14, 2011 at 9:56 AM

smlm x tgok..smpat tgok double je... akhirnya Lin Dan tumpas juga....ada x reaksi luar kawal dr lin dan lepas dia kalah smlm? :P

March 14, 2011 at 10:37 AM

tahniah datuk....sbg rakyat malaysia saya berbangga..hehehe..






p/s:sorry cik dill...lmbt masuk cni...tgu load...lmbt ckit la...
ehh...kt opis ni prob..

March 14, 2011 at 10:39 AM

kat umah pun line lambat mina. rasenye kat semua tempat ade masalah. sabar saje lah

March 14, 2011 at 2:17 PM

@khairul antasha: lepas tgk terus ZzZzZ. tak tau ape jadi lepas tu. hehe

Post a Comment