Tuesday, March 15, 2011

dill seksi?

Rasa mahu tergelak bila baca kata kunci di Nuffnang.

pencarian tergempar. haha!

Mungkin bukan aku kot. Hep! Dilarang menggunakan imaginasi kamu! Berdosa wo!

20 comments

March 15, 2011 at 7:38 PM

hehe. seksi ke seksa? :P

March 15, 2011 at 7:53 PM

cis! haha!

March 15, 2011 at 7:54 PM

seksi yg bagaimana tu yer

March 15, 2011 at 7:55 PM

ni sorang lagi. cis! haha!

March 15, 2011 at 8:19 PM

seksi seksi seksi... hehe..teacher jangan nakal2..hehe

March 15, 2011 at 9:17 PM

hep! khalis. jangan nakal2. nanti kene denda~

March 15, 2011 at 9:23 PM

hehe...
bhaya ni...
kasi cepat2 delete sume gambar2 dlm blog ni...
sape la yang g search tu kn lol

March 15, 2011 at 9:27 PM

haha! tak banyak gambar dalam blog ni. jahat izzu. kuang3x

March 15, 2011 at 10:14 PM

Kalau tengok keywords kat Nuffnang, memang lawak-lawak kan. Hahaha~

March 15, 2011 at 10:19 PM

itu la pasal. rase mau gelak terguling2

March 15, 2011 at 10:21 PM

he he he.... alamak... cikgu seksi dah mai wooo....he he he he

March 15, 2011 at 10:22 PM

Mr Iz, tak de maknenye. hahahaha!!!

March 15, 2011 at 10:45 PM

haha..kak dilla memang seksi.seksi dr segi pndai wat poem///hehe

March 15, 2011 at 11:02 PM

poem tu biase2 je dik oi. kalau pemuisi terkenal tgk, kene basuh la kak ni. ahaks

March 16, 2011 at 9:41 AM

sy satu malam tak dapat nak tidur sebab memikirkan dimanakah letaknya keseksian miss dill ni...pada rupanya kah? pada badannya kah? pada kata-katanya kah? pada entrynya kah?....
Emmm susah betul nak tafsirkan... rasanya tak tidur lagi malam ni...

March 16, 2011 at 9:47 AM

haha! ye la tu. mata rabak + bukak pakai pencungkil gihi.

March 16, 2011 at 9:53 AM

seksi tu kan subjektif.. auwwwww!!

:)

March 16, 2011 at 9:59 AM

eeee...cubet2~

March 17, 2011 at 10:22 AM

cik dill seksi tuuu..perhhhh...


seksi pe tu ekkk...kihkihkih...

oooooo...dilla dill rupanya...selamat cik dill...

March 17, 2011 at 10:51 AM

cis! haha! tah sape2 dilla dill tu

Post a Comment