Saturday, April 2, 2011

Alhamdulillah, komputer ribaku sudah sihat

Alhamdulillah, komputer riba sudah keluar dari rumah sakit. Lebih kurang satu jam tiga puluh minit dia dalam wad pembedahan. 

Kosnya? Sudah tentu meruntun jiwa dan ragaku. Duit seperti air yang mengalir. Gedebuk! 

Doktor: RM430

Aku: Tak boleh kurang ke, doktor?

Doktor: Sudah kurang. Kalau tak RM550. Skrin LCD rosak.

Aku: Baiklah. (muke monyok)

Terima kasih komputer riba. Bajetku sudah lari bulan ini. Makan nasi lauk telur la nampaknya. Redha.

Dugaan.

13 comments

April 2, 2011 at 5:33 PM

mahalnya.....dh ok ek?
duit senang je ngalir kan...mcm air

April 2, 2011 at 5:37 PM

dah okei. nanges2~

April 2, 2011 at 5:46 PM

yang penting komputer ada. hihi.

April 2, 2011 at 5:56 PM

btol. kalo tak de, kebengongan la saye kat sini~

April 2, 2011 at 6:03 PM

sabo awk..
:)
nsb baek dh ok..
xpyh risau lagi..

April 2, 2011 at 6:11 PM

thanks cik ezy :)

April 2, 2011 at 6:17 PM

lor...mahal betul...cik dill pakai acer baru tu ek....



mmg problm skrin la....takpe...nnti ada la rezeki cik dill yg lain ye..

April 2, 2011 at 6:21 PM

saye pakai compaQ. dah gune dekat dua tahun. sakit kepala bile nak bayar. haha!skrin lcd mmg mahal, mina.

ameen. moga dikabulkan :)

April 2, 2011 at 7:00 PM

wah ..dah ok ?
bagusnya ..
mahal tu ~

April 2, 2011 at 7:11 PM

wah mahalnyer..... moga dier tak wat hal lg k...

April 2, 2011 at 9:08 PM

@nelly & ctaja: tu la. arap tak wat hal lagi

April 3, 2011 at 3:18 AM

mahal gak tu ye.... tak pe janji senang untuk kita juga...he he he walaupun susah nampaknye...he he he...

April 3, 2011 at 6:34 AM

Mr Iz, mmg meruntun jiwa raga dan poket saye. aduh

Post a Comment