Tuesday, April 5, 2011

shaheizy sam

ehsan pacik Google
Aku tidak ingat bila aku tonton drama atau filem dia untuk pertama kali. Seingat aku, masa aku sekolah dahulu, kawan-kawan sibuk cerita tentang dia ni. Dalam drama ape ntah. Aku sudah tak ingat. Aku mula tonton drama / filem dia selepas adik perempuanku sibuk bercerita tentang Shaheizy Sam. Shaheizy Sam itu, Shaheizy Sam ini. Okei. Aku tonton Adnan Sempit. Fuh! Hebat juga penangan cerita Adnan Sempit tu kan? Sampaikan cara percakapan si Adnan diikuti oleh ramai manusia di Malaysia ni. 

Di mana ada kemahuan, di situ ada highway!

Aku tidak pasti sama ada dia pernah dilanda gosip secara besar-besaran. Kamu tahu apa-apa gosip tentangnya? Kalau kamu ada peluang, cuba tengok drama Takdir lakonannya. 

okei. ciaO.


3 comments

April 5, 2011 at 9:10 PM

jatuh cinta kat dia !
hahahaha

April 5, 2011 at 9:30 PM

sam terbaekkkk..
suke die b'lakon sempoi2..
hehekk

April 5, 2011 at 10:36 PM

mmg best...suka gak tgk dia berlakon..hehehe...

Post a Comment