Friday, April 15, 2011

Segmen Weh! Aku Poyo Bila Aku

abg zam, dill dengki ngan banner cun ni!
Seperti biasa, klik banner kat atas ni untuk maklumat lanjut.

Aku rasa aku poyo bila aku pissed off dengan manusia lahanat (maaf atas perkataan kasar yang digunakan). Bila kita berbuat baik, manusia-manusia ni berperangai menjengkelkan. Walaupun aku tak jadi lahanat macam manusia itu, sedikit sebanyak aku akan berperangai poyo dengan mereka. Tidak maksima. Nanti manusia itu buat khianat sama aku.

18 comments

April 15, 2011 at 10:07 PM

hehehe..simpan la banner tu..hehe

thangs juin..tapi nk buat mcm mana..kalau dah tegur pun cm tahi lagi..pffft

April 15, 2011 at 10:14 PM

tu la pasal. bikin panas je

April 15, 2011 at 10:46 PM

nice segmen ^^.

haha, kalau mcm tu, kasi je kaki :) eheh. ok joke je,..

April 15, 2011 at 10:48 PM

hihi. konfem koma

April 15, 2011 at 11:12 PM

abaikan manusia mcm tuu..

ngee~ ^_^

April 16, 2011 at 12:34 AM

he he he he.... ucap terima kasih je ngan dia orang ni....he he he.. dan blanja makan kaki dan tangan...he he he...siap tukul lagi.... otak dia jem tu....he he he

April 16, 2011 at 1:09 AM

aku pun kadanag2 mcm tu gak..

April 16, 2011 at 10:09 AM

poyo

April 16, 2011 at 11:57 AM

@mr iz: woho. ganas tu. ahaks

@giveash: kat mane2 pun ade manusia jenis mcm tu. penin

@af sembilan: hahahahahaha!!!

April 16, 2011 at 12:38 PM

gudluck ye..sempoi je ayat:D

April 16, 2011 at 12:53 PM

wahhh..tiba2 jadi emo nie..

April 16, 2011 at 1:47 PM

@leeza: jom join segmen ni. abg zam sempoi~

@khalis: tak de lah. hahaha!

April 16, 2011 at 5:23 PM

hahaha..wat selamba jer biler ngan diorang..jgn tegur paper..nanti nyesal.haha

April 16, 2011 at 8:13 PM

tajam ni...heheeehee kadg2 bila kita buat baik,orang buat jahat...kalau kita buat jahat,lagilah kan??ehehee

April 16, 2011 at 11:18 PM

orang macam tu kasik je pelempang miss dill.... err err, heheh ;)

April 17, 2011 at 8:29 AM

kalau orang macamm 2 kita bako jerk..
sangat2 menyakitkan hati..

sabar jela..

April 17, 2011 at 9:36 PM

cik dill makin garang la..hehehe..

April 17, 2011 at 9:47 PM

psstt mina, dlm segmen abg zam je jadi jahat sket.

saye sopan santun. ahaks

Post a Comment