Monday, April 11, 2011

dill ooo dill

di mana aku?

cis! dia tersekat di situ rupanya.

20 comments

April 11, 2011 at 3:04 PM

hahaha~

tgk picture tu pon dah nak trgelak.. heee~

April 11, 2011 at 3:44 PM

tgh serabot ke cik dill..
hihikk

April 11, 2011 at 3:46 PM

comel jugak bdk ni menyonteng! *_*

April 11, 2011 at 4:28 PM

cik dill..awat ni...tenang2....
takut pulak mina....

April 11, 2011 at 5:08 PM

@shikio: hehe :)

@cik ezy: a'ah. tgh serabot sket

@blog-tips-kurus: comel ke? hihi. mcm hape je dah

@mina: tak de ape. cume berserabut sket

April 11, 2011 at 7:12 PM

comel tuh, nak satu.... heheh ;)

April 11, 2011 at 7:26 PM

eh eh kpala dier berbintang...he3

April 11, 2011 at 10:58 PM

@miz novexx: comelkah? haha!

@ctaja: penin tahap gaban tu

April 12, 2011 at 12:09 AM

baa~ CAK!!

gile eh?? haha

April 12, 2011 at 1:51 AM

aihhh..xleh tubik ker dill?

April 12, 2011 at 6:34 AM

@azroy: a'ah. gile jap

@apik: tak leh. tersekat ni

April 12, 2011 at 8:24 AM

dill..dlm kekusutan ke tu???
rileks yer dear....

April 12, 2011 at 11:42 AM

eh. pengaruh psychedelic ni =.=

April 12, 2011 at 3:36 PM

rasa mcm ada org panggil kita lak..sbb kat opis ada org panggil deela dill :P

meh sini: Besar Dah Budak Nie!!

April 12, 2011 at 3:38 PM

kagum sungguh sy dengan bakat yang awk ada...cukup abstrak, cukup seni, cukup susah nak ditafsirkan dengan kata2...hanya yang sy mampu komen adalah sy rasa kita semakin dekat...

April 12, 2011 at 4:30 PM

@nonie: agak kusut

@hisyam: ye la tu. cubet2!

@fadhdeela: yeke? name kite dekat2 :)

@jss: ye la tu. ke awak nak cakap contengan saye buruk? hihi

April 12, 2011 at 4:30 PM

memang susah kalau buntu.. btl tak cik dill

April 12, 2011 at 4:32 PM

a'ah :(

April 12, 2011 at 6:21 PM

haha..
kreatif2...

relax erk miz dill jangan pening2..

April 12, 2011 at 7:03 PM

pening tahap dewa~

Post a Comment