Thursday, April 14, 2011

award pertama!

Ya Allah! Rasa macam Wow! sebab pertama kali dapat award kan. Haha! Aku tahu kata-kata aku seperti kera dapat bunga. Excited semacam. Terima kasih la kepada dak COMOT sebab sudi beri award ni. Sebenarnya kena tag kan? Haha! Tak kisah lah. Jom, kita tengok soalan-soalan yang ada.

pinky tu...



Siapa kasi award "ONE LOVELY BLOG AWARD" pada aku? Gelaran diberi dak COMOT. Tapi aku tengok tak comot pun. Comel ada la :)


Tujuh perkara tentang dill.
  • suka senyum
  • garang
  • selalu skip makan / gabungkan waktu makan - breakfast+lunch, lunch+dinner
  • tak de bf. haha!
  • sayang famili
  • tak suka dengan manusia hipokrit, penipu
  • sekarang ni, selalu membebel. kasihan budak-budak =P
dengan rasa bangga dan sukacitanya, aku ingin hadiahkan award ini kepada:


Mina & Cik Ezy, kamu dah dapat award ni kan :)

14 comments

April 14, 2011 at 3:57 PM

hahha..khalis dapat gak ke?tai khalis tak pandai looo..heheh

April 14, 2011 at 4:58 PM

wah yea!!! dpt award,hehe.... thanx miss dill, hargai sgt2...

April 14, 2011 at 5:24 PM

wah cik dill.. Congratulation la..

heheh :-)

April 14, 2011 at 5:51 PM

@khalis: mesti la dapat! kawan2 :)

@ctaja: sesame :)

@khaifaiz: thanks ^^

April 14, 2011 at 6:16 PM

waa dapat award la mis dill..
thxs erk tag iema....

April 14, 2011 at 6:22 PM

sesame :)

April 14, 2011 at 6:35 PM

tq dear...
yey!!kte dpt award :)

April 14, 2011 at 6:42 PM

sesame :)

April 14, 2011 at 7:07 PM

wahh! tq Miss Dill.. ni yg syg lebih nie..hehehe~

April 14, 2011 at 8:11 PM

sile bg ucapan septah dua sbb telah mndpt award..
hihikk..
ye.. cik ezy dh dpt dh..
=)

April 14, 2011 at 8:16 PM

@shikio: sayang die jugak. cewah~

@cik ezy: nampak name cik ezy

April 14, 2011 at 10:31 PM

baiknya cik dill share awards ngan member-member.

April 15, 2011 at 1:49 AM

wah bagus lah cik dil dapat award syer sesama .... .... bail cikgu ni walaupun skarang ni suka membebel....he he he

April 15, 2011 at 4:48 PM

@khrlhsym: :) sayang kat kawan2. cewah~

@mr iz: haha! cubet baru tau! ngate kite lak

Post a Comment