Sunday, April 17, 2011

makanan omputeh

Aku anak kampung. Jadi tidak berapa biasa dengan makanan barat. Western food bak kata orang. Spageti, makaroni, lasagna dan entah apa-apa lagi. Selalunya kawan aku yang perkenalkan kepadaku. Terima kasih kawan-kawan. 

Masa kecik-kecik dulu hendak makan pizza pun susah. Ye la, kita bukan orang senang. Setahun sekali kot. Cuma sekarang ini kewangan sudah agak stabil, dalam setahun banyak kali jugak lah pergi Pizza Hut. Dalam banyak-banyak pizza kat situ, aku paling minat pepperoni pizza.


Fuh! Memang terbaik la. Orang lain order Super Supreme la, Hawaiian Supreme la dan entah apa lagi jenis pizza, aku pun tak tau. Asalkan aku dapat Pepperoni, aku dah puas hati. Jika aku kelaparan, aku boleh makan empat potongan pizza saiz besar. Kalau saiz kecil tu, lebih dari empat la kot. Hehe.

Kuatnya aku makan!

8 comments

April 17, 2011 at 8:06 PM

xpe..selagi boleh makan kita makan jerk...
huhu

April 17, 2011 at 8:11 PM

khalis selalu masuk pizza dengan snyuman dan balik dengan kemasaman..mahallll...

April 17, 2011 at 8:35 PM

@iema: yay! btol3x

@khalis: usah le pegi selalu :)

April 17, 2011 at 9:30 PM

mina suka super supreme....mmg terbaik...


menu pizza baru tak best la..hehehe..

April 17, 2011 at 9:44 PM

saye tak tau pun ape yang terbaru. ahaks

April 18, 2011 at 2:16 AM

tu dia boleh tahan juga makan cik dill ni ye... banyak keping juga bole masyuuk... he he he... ni kira ketegori kuat juga ni...he he he

April 18, 2011 at 2:34 PM

saye kuat makan! masalahnye ruang kat perut ni kecik je. kecewa btol

April 18, 2011 at 11:16 PM

suke spegti piza dan salad dan piza dan dan dan hahhaha

Post a Comment